کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318052 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازگشت ماشین مجازی ویندوز ۱۱ به VMware

یک ماه پیش، مایکروسافت به کاربران اطلاع داد که برخی از ماشین‌ های مجازی ویندوز ۱۱ خود را حذف خواهد کرد. این ماشین‌ ها معمولاً در چهار نوع وجود دارند:

  1. Hyper-V
  2. VMware
  3. Parallels
  4. VirtualBox

اما به دلیل "مشکلات فنی ادامه‌ دار" ناشناخته، در ۱۵ ژوئیه، مایکروسافت نسخه‌ های VMware و Parallels را حذف کرد. کمی بعد، مایکروسافت نسخه ۲۴۰۷ ماشین‌ های مجازی خود (که با نام محیط توسعه ویندوز شناخته می‌شوند) را با آخرین بروزرسانی‌ های Patch Tuesday منتشر کرد.

 

بازگشت ماشین مجازی ویندوز ۱۱ به VMware

 

حالا یکی از ماشین‌ های مجازی که قبلاً حذف شده بود، برگشته است. مایکروسافت نسخه ۲۴۰۷ محیط توسعه ویندوز را برای VMware دوباره منتشر کرده است و به کاربران VMware Workstation Player یا Workstation Pro اجازه می‌دهد تا جدید ترین ماشین مجازی ویندوز ۱۱ را از مایکروسافت دانلود کنند.

علاوه بر انتشار WDE 2407 برای VMware، مایکروسافت تاریخ انقضای آن را نیز بروزرسانی کرده و به آخرین نسخه چند هفته زمان اضافی داده است. حالا نسخه ۲۴۰۷ قرار است در ۲۹ اکتبر به جای ۹ اکتبر منقضی شود. ماشین‌ های مجازی رسمی مایکروسافت به مدت ۹۰ روز رایگان هستند و از فعال‌ سازی با کلید های لایسنس اصلی پشتیبانی نمی‌کنند. پس از انقضا، آن‌ ها شروع به آزار کاربران با پیام‌ های معمول یک نصب ویندوز غیرفعال مانند پس‌ زمینه سیاه دسکتاپ، خاموش شدن‌های منظم و اطلاعیه‌ ها می‌کنند.

لازم به ذکر است که نسخه ۲۴۰۷ محیط توسعه ویندوز برای Parallels هنوز وجود ندارد. صفحه رسمی WDE می‌گوید که این ماشین مجازی به دلیل "مشکلات فنی ادامه‌دار" در دسترس نیست. ما این پست را پس از بازگشت نسخه Parallels بروزرسانی خواهیم کرد.

برای کسانی که آشنا نیستند، محیط توسعه ویندوز یک ماشین مجازی مبتنی بر ویندوز ۱۱ Enterprise است که با مجموعه‌ای از ابزارهای توسعه‌ دهنده همراه است که به همه اجازه می‌دهد شروع به ساخت اپلیکیشن‌ های ویندوز کنند. این ابزارها شامل Visual Studio 2022، WSL 2 با Ubuntu، Windows Terminal و حالت توسعه‌ دهنده می‌شوند. مایکروسافت هر ماه ماشین‌ های مجازی خود را با آخرین بروزرسانی‌ های Patch Tuesday و ویژگی‌های جدید (در صورت وجود) بروزرسانی می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50662 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/13 تعداد مشاهده: 64
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر